English

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا مازندران:

بهره مندی ۵۵۳ خانوار رجه- دهمیان سوادکوه از آب شرب سالم و بهداشتی

عملیات آبرسانی به مجتمع رجه - دهمیان شهرستان سوادکوه با 50 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا می باشد و به زودی 553 خانوار تحت پوشش این مجتمع از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

بهره مندی 553 خانوار رجه- دهمیان سوادکوه از آب شرب سالم و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمیدرضا خدابخش پور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان این خبر اظهار داشت: عملیات آبرسانی به مجتمع رجه - دهمیان شهرستان سوادکوه با 50 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا می باشد و به زودی 553 خانوار تحت پوشش این مجتمع از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح آبرسانی 296.2 متر لوله گذاری خط انتقال و 790.5 متر لوله گذاری شبکه توزیع، احداث مخزن 100 متر مکعبی، نصب 3 منهول شیر هوا، اجرای بتن مگر، مخزن 500 مترمکعبی به همراه محوطه سازی مخازن، اجرای دیوارکشی و فنس کشی با صرف هزینه ای به مبلغ 35 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن 500 مترمکعبی، تکمیل بهسازی یک دهنه چشمه، احداث و تجهیز اتاقک کُلُرزنی با 15 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه