English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد؛

سامانه ۱۵۹۴ در مازندران آغاز به کار کرد/تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از راه‌اندازی و بهره‌برداری کامل سامانه تلفنی ۱۵۹۴ این شرکت در استان خبر داد.

سامانه ۱۵۹۴ در مازندران آغاز به کار کرد/تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان گاز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی با اشاره به متنوع سازیِ روش‌های پرداخت قبوض گازِ مشترکین خانگی و تجاری که با روش‌هایی همچون تلفن همراه، شبکه اینترنتی، تلفن بانک، خودپرداز و دفاتر پیشخوان دولت از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده می کنند، اظهار داشت: در ادامه مسیر خدمت رسانی؛ به منظور ارائه خدمات در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش های مشترکین و متقاضیان گاز استان؛ کد خدماتی به شماره ۱۵۹۴ راه اندازی و امکان پیگیریِ تلفنیِ مراحل اعلام آخرین بدهی، اعلام آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل، اعلام رقم کنتور و ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات در این سامانه برای مشترکین محترم فراهم شده است.

وی ادامه داد: از این پس متقاضیان و مشترکین گرامی می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه؛ بدون گرفتن کد، با شرکت گاز ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران بـا بیان اینکـه مشترکـین مـی تواننـد با مراجعـه به سـایت شرکت گـاز استـان مازندران، بـه آدرس www.nigc-mazandaran.ir از خدمات گـاز استان بهره مند شـوند، افزود: استفاده از نرم افزار موبایلی اندروید، روش دیگری است که با دریافت و نصب اپلیکیشن اندروید با نام "خدمات گاز مازندران" از کافه بازار یا سایت شرکت گاز استان مازندران می توان از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی؛ تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور استفاده کرد.

مایلی رستمی خاطرنشان ساخت: از دیگر خدماتی که ۲۴ ساعته در خدمت مشترکین عزیز است، تلفن گویای امداد و حوادث گاز ۱۹۴ است، که صرفاً جهت خدمات رسانی در حوزه امداد و حوادث مرتبط با گاز بوده و سایر خدمات تلفنی از طریق تلفن خدماتی ۱۵۹۴ ارائه می شود.

وی مراجعه به هر یک از دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان را نیز، از دیگر راهکارهایی عنوان کرد که می توان برای بهره بردن از خدمات شرکت گاز، به آن مراجعه کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان می‌شود را افتخاری ارزشمند عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه