English

با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

فعالان قرآنی و عوامل اجرایی مسابقات قرآنی شرکت ملی گاز ایران تقدیر شدند

مراسم تکریم از عوامل اجرایی چهاردهمین دوره مسابقات «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران کارکنان شرکت ملی گاز ایران با حضور قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران و سید حمزه عمادی مسئول دارالقرآن شرکت گاز استان برگزار شد و از کلیه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این مسابقه فاخر تجلیل به عمل آمد.

فعالان قرآنی و عوامل اجرایی مسابقات قرآنی شرکت ملی گاز ایران تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی با تقدیر از عوامل اجرایی این مسابقات، اظهار داشت: آشنایی با قرآن و انس با آن از الطاف خداوندی است و بر همین اساس، وظیفه حاملان قرآن در سلوک و رفتار بسیار حساس و سنگین است، به گونه ای که آنان باید الگوی کامل اخلاق حسنه و رفتار انسانی باشند.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر از این دوره گفت: راه رستگاری و پیشرفت، بهره مندی از کلام خداوند متعال، تدبر در آن ها و جاری نمودن آن ها در زندگی و اجتماع است.

مایلی رستمی افزود: برگزاری فعالیت ها و اقدامات فرهنگی با موضوع قرآن و مفاهیم قرآنی کاری ارزشمند و قابل ستایش است چرا که در زمان کنونی با توجه به نیازهای اقشار جامعه، ترغیب، تشویق و توسعه فعالیت های قرآنی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران که با حضور 224 متسابق خانم و آقا از دوم تا پنجم خردادماه سال جاری به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه