English

به میزبانی بندر نوشهر آغاز شد؛

نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی کشور

نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر تابعه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر آغاز شد.

نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در مراسم آغازین این نشست طی سخنانی با اشاره به جایگاه کارشناسان حقوقی در مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: نقش کارشناسان و مشاوران حقوقی و امور قراردادها در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و پیشگیری از ایجاد مشکلات حقوقی برای بنادر کشور حیاتی است و قطعا برگزاری این گونه نشست ها و کارگاه های آموزشی نقش مهمی در ارتقاء جایگاه حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر سراسر کشور ایفا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست و کارگاه آموزشی دو روزه، مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای بنادر سراسر کشور با مفاهیم و موضوعاتی مانند تعاریف مناطق ویژه و آزاد اقتصادی، چگونگی تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی، نظارت بر واردات کالا به کشور، بارنامه دریایی، دستورالعمل های مناطق ویژه، کالاهای متروکه و تفاهم نامه با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آشنا خواهند شد.

همچنین اقدامات قبل و بعد از ورود کشتی ها به بنادر، مرور کلیه مراحل عملیات port time، سازمان های همکار در ورود و خروج شناورها، اصطلاحات بین المللی بازرگانی، وظایف نمایندگی کشتیرانی ها، مسئولیت (نمایندگی ها –کارفرما – شخص ثالث –امضای بارنامه) و قوانین و دستورالعمل های مربوطه از دیگر موضوعاتی است که توسط مدرسان در این نشست تخصصی ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر تابعه با رویکرد هم اندیشی و تبادل نظر از حیث مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های جریانی ستاد و بنادر طی روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه