English

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

گاردریل ها از سطح جاده های مازندران جمع آوری می شوند

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از جمع آوری گاردریل های محورهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: جلسات هماهنگی با دستگاه های ذیربط شامل پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و دفتر فنی استانداری نیز برگزار شد تا هماهنگی بیشتری صورت گیرد.

گاردریل ها از سطح جاده های مازندران جمع آوری می شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن محمدنژاد اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی مازندران جمع آوری گاردریل ها و نصب نیوجرسی را در طول سال گذشته انجام و در سالجاری نیز این طرح ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: اولویت جایگزینی نیوجرسی با محورهای پُرتردد است.

وی ارتقاء امنیت جاده ها را مهم ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و ادامه داد: با توجه به تردد سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر در جاده های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محورهای استان از جمله محورهای کمربندی غربی قائمشهر، آمل _ محمودآباد، آمل _ بابل، قائمشهر _ جویبار، ساری _قائمشهر، کمربندی نکا، محور سوادکوه و مناطق پرتگاهی محور هراز اجرایی شد.

وی همچنین از ایجاد کارگاه تابلوسازی در این اداره کل خبر داد و افزود: با ایجاد کارگاه تابلوسازی در اداره کل، علائم را به صورت امانی بازسازی و در نقاط پُرحادثه نصب کردیم.

محمدنژاد با هشدار نسبت به اینکه توجه به علائم راهنمایی توسط رانندگان بسیار کم است، یادآور شد: در ابتدای محورها بنرهایی را نصب و سرعت متوسط محور را اعلام کردیم تا راکبان با آگاهی رانندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه