English

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد؛

ثبت بیش از یک میلیون تماس مردمی با سامانه ۱۴۱

رئیس اداره مدیریت راه های استان مازندران از ثبت و دریافت یک میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آغاز طرح نوروزی (از 24 اسفند سال 1401 تا امروز ) خبر داد.

ثبت بیش از یک میلیون تماس مردمی با سامانه ۱۴۱

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت: از 24 اسفند سال 1401 تاکنون بیش از یک میلیون تماس با سامانه 141 گرفته شده از این میان حدود 30 هزار تماس توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: سامانه تلفن گویای 141 آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و... را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان این مطلب که این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد، افزود: کارشناسان اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

وی ساعات اوج تردد را بین ساعت 17 الی 19 اعلام کرد و گفت: پرترددترین محورهای ارتباطی در ایام طرح نوروزی را کریدور بزرگراهی نکا-ساری-قائمشهر-بابل-آمل عنوان کرد.

رئیس اداره مدیریت راه های استان مازندران تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه 141 دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

هاشمی خاطرنشان ساخت: اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.141.ir و اپلیکیشن تلفن همراه 141 نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی