English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد؛

ثبت ۱۷۵ میلیون تردد در جاده های مازندران در سه ماهه اول سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از ثبت بیش از 175 میلیون تردد طی سه ماه سال جاری درسطح محورهای استان مازندران خبر داد.

ثبت 175 میلیون تردد در جاده های مازندران در سه ماهه اول سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: برابر آمار به دست آمده از 106 سامانه ترددشماری منصوب در محورهای استان مازندران طی سه ماه سال جاری بیش از 175 میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 19 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در سه ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش  از 50 درصد افزایش داشته و به بیش از 15 میلیون 973  هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران دلیل افزایش ترددهای بین شهری در سه ماه سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال قبل را کاسته شدن از محدودیت های سفر به دلیل فروکش کردن ابتلا به بیماری کرونا و افزایش سفرها عنوان کرد.

وی افزود: طی سه ماه سال جاری به طور متوسط در هر ساعت بیش از 6 هزار و 62 وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 5 درصد افزایش یافته است.

گفتنی است پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات 18 الی 19 بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه