English

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد:

دستگیری ۳۲ سارق در هشتمین مرحله طرح عملیاتی ظفر مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری 32 سارق در اجرای هشتمین مرحله طرح عملیاتی ظفر به منظور افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان مازندرانی خبر داد.

دستگیری 32 سارق در هشتمین مرحله طرح عملیاتی ظفر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ حسین زارع با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر و نظارت بر اجرای طرح ظفر، اظهار داشت: طرح ظفر 8 با به کارگیری 88 تیم عملیاتی به صورت همزمان در 5 شهرستان قائمشهر، میاندرود، فریدونکنار، چالوس و رامسر به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: این طرح در 5 محور اصلی برخورد با محتکران و قاچاق کالا، سارقان حرفه ای، دارندگان سلاح های غیرمجاز، برخورد و دستگیری اراذل و اوباش و قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر اجرا شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این طرح 10 عامل افیونی و 32 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 5 کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: با دستگیری 32 سارق، یک خودرو و یک موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

زارع همچنین از دستگیری 5 از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح 45 مجرم تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

وی به کشف 6 قبضه سلاح شکاری، 197 قبضه سلاح سرد و 416 قطعه تجهیزات و قطعات ماهواره در این طرح نیز اشاره کرد و بیان داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، 2 هزار و 200 کیلو چوب جنگلی، یک دستگاه موتور سنگین قاچاق نیز کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران  از توقیف 18 خودرو و 11 موتورسیکلت در اجرای دستور قضائی و به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح خبر داد و گفت: 14 واحد صنفی نیز پلمب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه