English

جانشین انتظامی استان مازندران خبر داد:

اجرای طرح عملیاتی ظفر ۵ با حضور مؤثر پلیس در مازندران

جانشین انتظامی استان مازندران از اجرای پنجمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در 4 شهرستان با رمز «یا صادق آل محمد (ص)» به منظور افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان مازندرانی خبر داد.

اجرای طرح عملیاتی ظفر 5 با حضور مؤثر پلیس در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح ظفر 5 با رمز عملیاتی«یا صادق آل محمد (ص)» و با به کارگیری 91 تیم عملیاتی متشکل از 374 نفر از مأموران انتظامی به صورت همزمان در 4 شهرستان ساری، سیمرغ، نوشهر و تنکابن به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت به ویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شد.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این طرح 16 عامل افیونی و 23 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 11کیلو و 850 گرم انواع مواد مخدر و 19 هزار عدد قرص روان گردان از آنان کشف شد.

وی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: با دستگیری 39 سارق، 2 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

سرهنگ حسینی از دستگیری 18 نفر از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و بیان داشت: در این طرح 102 نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

وی به کشف 11 قبضه سلاح شکاری و یک سلاح جنگی غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، 12 تن چوب جنگلی، موتور سنگین یک دستگاه و یک دستگاه ماینر، 200 کیلو آرد قاچاق نیز کشف شد.

جانشین انتظامی استان مازندران  با بیان اینکه 49 خودرو و 16 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند، عنوان داشت: ارزش ریالی کالای مکشوفه 6 میلیارد و 555 میلون ریال و 231 نفر در مجموع دستگیر شدگان اجرای طرح ظفر 5 بوده است.

وی از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه