English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران مطرح کرد:

تلاش شبانه روزی راهداران برای میزبانی شایسته رویداد ساری ۲۰۲۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: تلاش شبانه روزی راهداران برای میزبانی شایسته رویداد بین‌المللی ساری 2022 بی نظیر بود.

تلاش شبانه روزی راهداران برای میزبانی شایسته رویداد ساری 2022

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: هدف مهم رویداد ساری‌2022 در کنار شناساندن مازندران به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در منطقه و بین کشورهای همسایه، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های ملی گردشگری است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای وظایف ذاتی خود و طبق دستور العمل ابلاغی از سوی استانداری مازندران مبنی بر زیباسازی و پاک سازی حریم راه های ارتباطی استان علی الخصوص محورهای ارتباطی شهرستان‌های ساری و میاندورود جهت میزبانی رویداد ساری 2022 در یک اقدام جهادی و ضربتی با بسیج امکانات و تجهیزات خود و همچنین نیروهای راهداری، فعالیت‌های گسترده‌ای را در ظرف روزهای گذشته در محورهای ارتباطی مرکز استان و محورهای منتهی به آن در دستور کار خود قرار داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اهم اقدامات انجام یافته در حوزه راهداری را عملیات پاک‌سازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، عملیات لکه گیری آسفالت، عملیات ساماندهی حفاظ میانی، عملیات رفع خاموشی، عملیات اجرای خط‌‌کشی، عملیات نصب انواع علائم عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه