English

مدیر کل راهداری اردبیل خبر داد؛

استقرار نیروهای راهداری برای ارائه خدمات به مسافران در اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از استقرار نیروهای راهداری برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

استقرار نیروهای راهداری برای ارائه خدمات به مسافران در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی امروز در جمع خبرنگاران افزود: این اداره کل با تجهیز راهدارخانه ها و استقرار نیروهای راهداری در محورها از 25 اسفند ماه سال جاری لغایت 17 فروردین ماه سال آینده به مسافران و رانندگان خدمات ارائه خواهد کرد.

وی از پاکسازی حریم راه ها با مشارکت 500 نفر نیروی راهداری در آستانه عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: این مهم به منظور مشارکت در صیانت از محیط زیست انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه عملیات پاکسازی محورها مختص به این زمان نبوده و در طول سال به صورت مستمر انجام می شود، اضافه کرد: در آستانه عید نوروز با هدف استقبال از مسافران نوروزی به صورت ویژه عملیات پاکسازی در دستور کار قرار گرفته است.

رحمتی افزود: عملیات پاکسازی در حریم راه ها که در محورهای روستایی 25 متر و در بزرگراه ها تا 76 متر است اجرا خواهد شد و در این امر از مشارکت سازمان های مردم نهاد نیز بهره خواهیم برد.

وی با تاکید به اینکه طول محورهای اصلی و فرعی استان 1600 متر است، تصریح کرد: در امر پاکسازی از ظرفیت تمامی نیروهای راهداری استفاده می شود.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان اردبیل همچنین به بهسازی محورهای مواصلاتی، لکه گیری، شستشوی جداول، رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای استقبال از مسافران، نصب علائم ایمنی و نصب گاردریل در برخی محورها اشاره کرد و گفت: علاوه بر این عملیات عمرانی در طول تعطیلات نوروزی در حریم راه ها ممنوع شده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه