English

همزمان با سراسر کشور:

نماز عید سعید فطر در مازندران اقامه شد

نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور در سطح استان مازندران نی اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در مازندران اقامه شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مردم مؤمن و روزه دار استان مازندران، پس از یک ماه روزه داری و صیقل روح و جسم خود و برای تقرب به درگاه الهی، نماز عید فطر را همزمان با روز عید سعید فطر در مصلاها، مساجد، امامزادگان و حسینیه‌های مناطق مختلف استان برگزار کردند.

در ساری نیز نماز عید سعید فطر از ساعت 8 صبح به امامت آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان در مصلای امام خمینی ساری اقامه شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نماز عید سعید فطر نماز وحدت مسلمین است، اظهار داشت: دعای قنوت اظهار ارادت به اهل بیت بوده و سبب وحدت و الفت امت اسلام می‌شود.

آیت الله محمد باقر لائینی با بیان اینکه پرداخت زکات فطره واجب شرعی است، ادامه داد: زکات عید فطر با هدف پرداخت به نیازمندان باید پرداخت شود.

وی با اشاره به پرداخت زکات فطره براساس قوت غالب گندم مبلغ 40 هزار تومان است، تصریح کرد: زکات فطر از مال حلال باید پرداخت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین در خطبه های نماز عید فطر گفت: تداوم پرداخت به موضوعات معنوی در ماه های دیگر سال اهمیت دارد.

وی با اشاره به ضرورت دوری از گناه و محرمات خداوند اظهار داشت: مغفرت پروردگار در لوای تزکیه نفس حاصل می شود.

به گزارش موج، همچنین نماز عید فطر در دیگر شهرهای استان نیز به امامت ائمه جمعه و جماعات در همه مساجد بقاع متبرکه و امامزاده ها با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه