English

محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در تبریز اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی انتظامی نماز عید سعید فطر تبریز را اعلام کرد.

 محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در تبریز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سرهنگ یونس منفرد اظهار داشت: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات نماز عیدسعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز و خیابان های اطراف اقامه خواهد شد.

وی افزود: در روز عید سعید فطر از میدان دانشسرا و خیابان فلسطین به سمت میدان نماز،از خاقانی به سمت حرمخانه ،از خیابان های ارتش،فردوسی، شریعتی به سمت ارک ،میدان ساعت به سمت سه راه طالقانی و کلیه مسیرهای منتهی به مصلای اعظم امام خمینی(ره) محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی گفت: از ساعت 12 شب، روز قبل ، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامی خودرو توسط جرثقیل به خیابان های حاشیه ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیرهای اعلام شده از ساعت 6 صبح عید فطر، تا اتمام نماز جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ "منفرد" از شهروندان درخواست کرد در اول وقت خود را به محل اقامه نماز برسانند و در صورت حضور در دقایق پایانی از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جداً خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه هم گفت: ناوگان اتوبوسرانی از ساعت 6.15 صبح عید سعید فطر از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به جابجائی نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد کرد.

اسماعیلی افزود: پس از اتمام نیز نماز تمامی اتوبوس ها در پایانه ها مستقر و برای رفاه حال و آسایش نماز گزاران، مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تعداد 30 دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحدگشت در محدوده پل قاری و پایانه جمهوری اسلامی استقرار خواهد یافت تا در صورت نیاز به نمازگزاران خدمات ارائه کند.

اسماعیلی گفت: در زمان برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر با توجه به محدودیت های ترافیکی، فعالیت اتوبوس های تندرو از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی و بالعکس و نیز از میدان راه آهن تا باغ فجر و بالعکس انجام خواهد شد ضمن اینکه اتوبوسهای خطوط مستقر در پایانه محققی از انتهای مسیرها تا باغ فجر و خطوط پایانه های جمهوری اسلامی، میدان شهدا و خاقانی نیز از انتهای مسیرها تا پل قاری و بالعکس فعالیت خواهند کرد و پس از مراسم سرویس دهی به روال قبل باز خواهد گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه