English

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد:

برگزاری رزمایش اطعام مهدوی و مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد مازندران، برنامه های این نهاد را در راستای اجرای برنامه جشن رمضان با رویکرد توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری تشریح کرد.

برگزاری رزمایش اطعام مهدوی و مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: استفاده از تجارب موفق سالهای گذشته و برگزاری برنامه ها، در سال جاری موجب رشد و شکوفائی فعالیت های گوناگون در تعامل با حامیان، خیرین و مردم نوعدوست در ابعاد وسیع و گسترده خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی و زمینه سازی برای اجرای بهتر پیشبرد اهداف و توانمندسازی خانواده های نیازمند در زمینه های مختلف صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: طرح مفتاح الجنه (دیدار با خانواده های دارای بیمار صعب العلاج، طرح اشتغال و... به همراه مسئولان و خیران) جذب حامی اکرام و محسنین، رزمایش اطعام مهدوی، مواسات و همدلی، همایش ائمه جمعه استان و... از برنامه های این نهاد، در ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه  برنامه جشن رمضان با عنوان «لذت لبخند» به منظور کمک به مددجویان در شهرستان ها برگزار و این برنامه هرشب از سیمای شبکه طبرستان پخش می شود، گفت: اجرای برنامه سی شب سی آرزو در فضای مجازی با هدف کمک خیران  به ایتام و فرزندان طرح محسنین از دیگر برنامه ها است.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: در ماه مبارک رمضان میز خدمت به منظور رسیدگی به مشکلات  نیازمندان در تمامی شهرستانها برگزار می شود.

وی بیان داشت: از پانزدهم ماه مبارک رمضان ولادت کریم اهل بیت (ع) تا بیست و یکم ماه رمضان شهادت امام علی (ع) هفته اطعام و اکرام ایتام و محسنین و همچنین شبهای قدر پایگاه ثبت نام حامیان طرح اکرام در استان ایجاد می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: توزیع سبد معیشتی، توزیع سبد کالا برای تمامی مددجویان در ماه مبارک رمضان ایجاد پایگاه زکات فطریه در روز عید فطر از جمله برنامه های کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان است.

وی تأکید کرد: با کمک و همراهی مردم نوعدوست و خیران در ماه مبارک امسال اقدامات مطلوبی برای مددجویان انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه