English

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان خبر داد؛

بیش از ۴۸۵ میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شده در مراکز تحت پوشش بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان از جمع آوری بیش از ۴۸۵ میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شده در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد

بیش از ۴۸۵ میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شده در مراکز تحت پوشش بهزیستی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمیدالله فارسی،  معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان روز دوشنبه با اشاره به اینکه بیش از ۴۸۵ میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شده در مراکز تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت: این میزان زکات جمع‌آوری شده توسط ادارات بهزیستی در شهرستان‌های مختلف استان، مجموعه‌های وابسته به این سازمان، مراکز مثبت زندگی و مراکز خیریه زیرپوشش جمع‌آوری شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان گفت: مردم نیکوکار این استان ۴۸۵ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان در قالب زکات فطریه برای کمک به موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی و مراکز دولتی بهزیستی پرداخت کردند.

وی اعلام کرد: از این میزان فطریه جمع آوری شده حدود ۱۵۴ میلیون تومان توسط موسسات خیریه زیر پوشش بهزیستی و مابقی در مراکز دولتی جمع آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان با قدردانی از مردم مومن و نیکوکاران خاطرنشان کرد: فطریه جمع آوری شده به صورت پرداخت نقدی و غیرنقدی برای کمک هزینه معیشت، تامین هزینه نان، گوشت، درمان و کمک هزینه وسایل ضروری زندگی افراد نیازمند جامعه هدف زیر پوشش کل استان هزینه می شود.

فارسی با بیان اینکه ۱۵۰ صندوق و پایگاه شامل فطریه عام، کفاره و سادات در اطراف اماکن، معابر اصلی و مرکزی استان برای جمع آوری فطریه پیش بینی شده بود عنوان کرد: کمک‌های جمع آوری شده با حفظ شأن و کرامت انسانی برای برطرف کردن مشکلات معیشتی به دست محرومان واقعی می‌رسد.

وی اعلام کرد: شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی همدان به شماره کارت شتاب ۸۳۹۳-۶۹۲۷-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و یا شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ با شماره شبای IR۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و یا شماره گیری #۱۴۰۰۰۲۸*۴*۷۳۳*،  کمک‌های مردمی به بهزیستی استان همدان را در طی سال دریافت می کنند.

۴۵ هزار و ۵۳۰ نفر فرد معلول زیر پوشش خدمات حمایتی سازمان بهزیستی استان همدان قرار دارند.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه