English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به بیش از ۱۵ هزار مددجو

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: به 15 هزار و 287 مددجوی تحت حمایت طی سال‌جاری خدمات از مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی ارائه شده است.

ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به بیش از 15 هزار مددجو

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم معافی اظهار داشت: 10 هزار و 966 مددجو از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و چهار هزار و 321 مددجو نیز از مشاوره و راهنمایی گروهی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: نوعروسان، زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، دانشجویان، متقاضیان اشتغال، خانواده زندانی و تمامی افرادی که دارای آسیب های روحی و روانی و نیازمند مشاوره این خدمات ارائه شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ارتقاء سطح سلامت روان، کاهش آسیب های روحی و روانی، افزایش تاب آوری، تحکیم بنیان خانواده، از اهداف برگزاری خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بوده است.

وی موضوعات خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی را بهبود روابط والدین و فرزندان، شیوه های تربیتی و فرزند پروری، آشنایی زوجین با مهارت های زندگی در راستای تحکیم بنیان خانواده، پیشرفت تحصیلی و مشاوره دانش آموزان پشت کنکور، مشاوره شغلی متناسب با نیاز جامعه و توانایی فردی، کاهش اختلالات اضطراب و استرس و... برشمرد.

معافی گفت: برای هفت هزار و 835 نفر از مددجویان در گروه سنی 18 تا 50 سال سن، شناسنامه الکترونیکی بهداشت و روان، آسیب های اجتماعی خانواده با استفاده از پرسشنامه سلامت عمومی انجام شد.

وی عنوان داشت: هدف از این اقدام، غربالگری وضعیت روحی روانی مددجویان و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با انجام مداخلات روانشناختی به منظور بهبود وضعیت سلامت روان مددجویان تحت حمایت بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه