English

رییس اداره بهزیستی بافق؛

کارگاه های ترویج ازدواج سالم در بافق باید افزایش یابد

رییس اداره بهزیستی بافق نقش حوزه‌های علمیه و اداره تبلیغات اسلامی را بسیار موثر دانست و همکاری و اجرای برنامه‌های متمرکز با محوریت ازدواج و خانواده را در سطح جامعه از سوی این دو نهاد خواستار شد.

کارگاه های ترویج ازدواج سالم در بافق باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن خوشگذران رییس بهزیستی شهرستان بافق در کارگاه آموزشی زوج‌های جوان  ترویج فرهنگ ازدواج سالم را خواستار شد و با ابراز تاسف افزود: با هماهنگی ثبت احوال و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان،آمارهای به دست آمده از سال ۱۳۹۱ تا پایان آذرماه سال جاری گویای کاهش ازدواج و فرزندآوری و همچنین افزایش درخواست‌های طلاق است که با این روند،در سال‌های آینده با مشکلات جدی در بحث خانواده و جمعیت مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در همین مدت ۱۶۶ درخواست طلاق در شهرستان ثبت شد اظهار داشت: مسائل اقتصادی، بیکاری، نداشتن مسکن علت اصلی کاهش ازدواج‌ها و افزایش طلاق در جامعه است ضمن اینکه مسائل فرهنگی و دریافت اطلاعات غیربومی با فرهنگ کشور می‌تواند زمینه‌ساز تغییر ذائقه در جوانان شود.

وی اضافه کرد: بهزیستی شهرستان با مبنای ازدواج صحیح و تحکیم بنیان خانواده قریب به ۶ سال است که طرح های مشاوره ازدواج و کارگاه های آموزشی ۱۶ ساعته زوج‌های جوان را به صورت مستمر و متمرکز برگزار می کند که با توجه به استقبال خوب این زوج‌ها، خواهان حمایت‌های بیشتر خانواده‌ها در راستای تبلیغ و تشویق افراد در شرف ازدواج برای شرکت در این طرح‌ها هستیم. 

رییس بهزیستی شهرستان بافق بیان کرد: تمامی دستگاه های دولتی،غیر دولتی ،مردم به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌بایست مجری طرح‌ها و برنامه‌های مستمر و متمرکز در راستای ازدواج سالم،تحکیم خانواده ،فرزندآوری و تربیت صحیح فرزندان باشند.

وی نقش حوزه‌های علمیه و اداره تبلیغات اسلامی را بسیار موثر دانست و همکاری و اجرای برنامه‌های متمرکز با محوریت ازدواج و خانواده را در سطح جامعه از سوی این دو نهاد خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه