English

در دیدار دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با استاندار مازندران عنوان شد:

قول مساعد استاندار مازندران برای تجهیز خانه های هلال

در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر با استاندار مازندران بر اهمیت و ضرورت تجهیز خانه های هلال و استقرار «منجیان غریق هلال احمر» در سواحل آزادسازی شده مازندران از سوی هلال احمر تاکید شد.

قول مساعد استاندار مازندران برای تجهیز خانه های هلال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، یعقوب سلیمانی در دیدار با استاندار مازندران سفر به استان مازندران در این دیدار با بیان اینکه توجه به ارتقاء سرمایه اجتماعی، ساختار و توانمندی هلال احمر از نکات مهم است، اظهار داشت: خانه‌های هلال نقطه عطف و نقطه قوت جمعیت هلال‌احمر هستند که می توانند با استقرار در مناطق مختلف به ویژه مناطق آسیب پذیر، نقش و جایگاه اثربخشی برای مردم و به خصوص نیازمندان داشته باشند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: با هم افزایی دستگاه‌ها و کمک مؤثر دولت، امید است خروجی اقدامات جمعیت هلال‌احمر برای خدمت به مردم به بهترین شکل انجام شود.

استاندار مازندران نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه روحیه بسیجی در هلال‌احمر غرور انگیز است، بیان داشت: تلفیق این روحیه با خلق و خوی لطیف هلال احمری‌ها آرامش بیشتری در جامعه ایجاد می‌کند.

وی با ارائه درخواستی مبنی بر استقرار «منجیان غریق هلال احمر» در سواحل آزادسازی شده مازندران گفت: از جمعیت هلال احمر انتظار داریم تا در سواحل آزاد شده هم منجیان غریق مستقر کند تا با حضور نجاتگران و امدادگران این جمعیت در این سواحل، مردم طعم خوش آزادسازی سواحل را نیز احساس کنند.

سید محمود حسینی پور با بیان اینکه استان مازندران استان پر جمعیتی است که 40 درصد ساکنین آن روستایی هستند، افزود: به طور کلی نقش هلال احمر باید ویژه‌تر دیده شود و برای اینکه این جمعیت به نقطه و اعتلای خود برسد برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد و همراه جوانان، داوطلبان و  امدادگران خواهیم بود.

وی تأکید کرد: همچنین نیاز است تا با توجه به افزایش تعداد مسافرین در تعطیلات نوروز، جمعیت هلال‌احمر تمهیدات و اقدامات ویژه‌تری را برای استان مازندران در نظر بگیرد که در این خصوص اعتباراتی هم از سوی استانداری حتماً در نظر گرفته خواهد شد، بر این اساس مانور امدادونجات، هم‌زمان با اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در استان اجرا می شود.

استاندار مازندران با اشاره به راه اندازی اردوگاه‌های سازمان جوانان در این استان، تصریح کرد: برای راه اندازی دوباره‌ اردوگاه‌های جوانان در استان مازندران با رویکرد بین المللی هم با جمعیت هلال‌ احمر همکاری و اعتبارات لازم را تأمین خواهیم کرد.

به گزارش موج؛ در این دیدار، استاندار مازندران به درخواست دبیرکل جمعیت هلال‌احمر مبنی بر تجهیز و کیفی سازی خانه های هلال قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه