English

برگزاری ۲۱۷دوره آموزش تخصصی و عمومی در هلال احمر مازندران

​مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در راستای ارتقای توانمندی های علمی و عملیاتی نجاتگران و امدادگران و همچنین توسعه فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در 6 ماهه نخست سال جاری 217 دوره آموزش تخصصی و عمومی از سوی این جمعیت برگزار شد که در این دوره ها 3430 نفر حضور داشتند.

برگزاری 217دوره آموزش تخصصی و عمومی در هلال احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری اظهار داشت: برگزاری 23 دوره تخصصی ویژه نجاتگران و امدادگران با حضور 386نفر، 92 دوره 22 ساعته ویژه داوطلبان و جوانان با حضور 1160نفر، 88 دوره آمادگی در برابر مخاطرات با مشارکت 1267نفر، 6دوره مهارت داوطلبی با حضور 99 نفر و برگزاری 8 دوره ضمن خدمت با حضور 518 نفر از مهمترین دوره های آموزشی برگزارشده در هلال احمراستان بوده است.

وی ادامه داد: امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک با اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سپاه کربلا از دیگر اقدامات انجام شده هلال احمر استان بوده است که هدف اساسی در اجرای این تفاهم نامه ها، توسعه آموزشهای امدادی و ارتقاء فرهنگ خودامدادی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تأکید بر ضرورت اهتمام به آموزش گفت: کارایی و توانمندی تنها با آموزش مستمر و به روز سازی دانسته ها و آموخته ها محقق خواهد شد و برای حصول اهداف توسعه باید به آموزش اهمیت داد.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی با توجه به نیازسنجی انجام شد و از سوی معاونت آموزش از برنامه های محوری هلال احمر استان است که علیرغم محدودیتهای مالی و کرونایی هرگز متوقف نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه