English

رئیس پلیس راه استان مازندران:

محور کیاسر کماکان مسدود است/ یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده ها

رئیس پلیس راه استان مازندران از یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده های استان با توجه به بارش برف و باران طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: محور کیاسر کماکان مسدود است.

محور کیاسر کماکان مسدود است/ یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده ها

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر، اظهار داشت: بارش سنگین برف طی شبانه روز گذشته در سطح محورهای کوهستانی استان موجب انسداد مقطعی محورهای اصلی از جمله کندوان، هراز و سوادکوه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اعمال ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی از جمله انسداد محورهای هراز، کندوان و سوادکوه برای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه، امداد رسانی به بیش از 70 دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان نیز صورت گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: با توجه به شدت بارش برف در محور کیاسر از بعد از ظهر روز گذشته این محور مسدود شد و تا اطلاع ثانوی به علت کاهش ایمنی همچنان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت جوی در کلیه محورها صاف و آفتابی است به ذوب برف در محورها اشاره کرد و افزود: با توجه به لغزنده بودن این محورها به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می شود با سرعت مطمئنه تردد کنند تا دچار سانحه نشوند.

رئیس پلیس راه استان مازندران خاطرنشان ساخت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی را دارند نسبت به تجهیز خودروی خود به تجهیزات زمستانی اعم از سوخت کافی، پتو، زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن برف پاک کن و جیره غذایی ضروری و... اقدام کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 01121824420 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه