English

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از بندر امیرآباد مطرح کرد:

تخصیص اعتبارات لازم سازمانی به منظور اجرایی شدن برنامه های توسعه ای بندر امیرآباد / حمایت از ناوگان دریایی ملی و ارائه تسهیلات جهت خرید یا ساخت شناور

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه بنادر باید از تمام ظرفیت های راهبردی، زیربنایی و لجستیکی خود جهت ارتقاء شاخص های عملیاتی و سرمایه گذاری استفاده کنند، از تخصیص اعتبارات لازم سازمانی، به منظور اجرایی شدن برنامه های توسعه ای بندرامیرآباد خبر داد.

تخصیص اعتبارات لازم سازمانی به منظور اجرایی شدن برنامه های توسعه ای بندر امیرآباد / حمایت از ناوگان دریایی ملی و ارائه تسهیلات جهت خرید یا ساخت شناور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اکبر صفایی در جلسه ای که با حضور معاونین امور بندری و مناطق ویژه و امور دریایی سازمان بنادر و مدیرکل و معاونین بندر امیرآباد در محل این بندر برگزار شد با ابراز خرسندی از روند عملکرد و برنامه های توسعه ای بندر امیرآباد، اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت مردمی و تأکید ریاست محترم جمهور بر توسعه بنادر و نقش مهم آن ها در تحولات اقتصادی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی با اختصاص اعتبارات لازم، بنادر کشور به ویژه بندر امیرآباد را در تسریع و تسهیل اجرای برنامه های توسعه ای و سرمایه ای یاری می رساند.

وی به ضرورت حضور و تقویت تردد کشتی ها با مالکیت ایرانی در دریای خزر اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات به بخش خصوصی فعال در حوزه اقتصاد دریا محور جهت خرید یا ساخت شناور و حمایت از ناوگان دریایی ملی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین یکی از برنامه های اصلی بنادر را فراهم آوردن زیرساخت ها جهت افزایش جذب سرمایه گذار دانست و گفت: عملکرد رشد 400 درصدی بندر امیرآباد در جذب سرمایه گذار با توجه به اراضی وسیع پشتیبانی و ایجاد امور زیربنایی بسیار مطلوب ارزیابی و بر تداوم این روند افزایشی مورد تأکید است.

وی در ادامه با توجه به نقش مهم بندرامیرآباد در کریدور بین المللی شمال – جنوب، تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت و همچنین توان بندر امیرآباد در حمل و نقل چند وجهی، میزان واردات، صادرات و ترانزیت کالا را با کشورهای اوراسیا توسعه خواهیم داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به موقعیت راهبردی اراضی شرقی بندر امیرآباد و لزوم برنامه ریزی های گسترده جهت عملیاتی سازی و جذب سرمایه گذاری با رویکرد تازه و نوین اشاره کرد و بیان داشت: در تلاش برای الحاق 270 هکتار از این اراضی به بندر اصلی با هدف افزایش جذب سرمایه گذاران در آینده نزدیک هستیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از عملکرد و اقدامات مطلوب بندر امیرآباد، آتیه این بندر را در حوزه های مختلف بسیار امیدوار کننده و روشن برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه