English

استاندار مازندران:

نگاه کلان به روستاها یک ضرورت توسعه ای است / اقتصاد روستایی؛ باید با برنامه ریزی متحول شود

استانندار مازندران با بیان اینکه توسعه اقتصاد روستا اولویت مهم مدیریت استان است، گفت: اقتصاد روستا ها باید با برنامه ریزی دقیق متحول شود و دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه روستایی، طرح های پیشنهادی خود را ارائه دهند. ‎

نگاه کلان به روستاها یک ضرورت توسعه ای است / اقتصاد روستایی؛ باید با برنامه ریزی متحول شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه بررسی طرحهای هادی و توسعه فضای روستایی با عنوان اینکه راهبرد ما در مباحث توسعه ای استان باید تعاملی باشد، اظهار داشت: سند آمایشی منطبق بر شرایط استان در حال تدوین است، باید مسائل و مباحث روستاها در این سند کلان دیده شود.

وی با عنوان اینکه مازندران دارای 3 هزار و ششصد روستا است که ظرفیت آن ها سال ها به شدت مورد غفلت قرار گرفتند، ادامه داد: در بحث تولید اگر بتوانیم اقتصاد روستاها را حل کنیم، مشکلات شهرهای ما هم کمتر می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از اولویت های ما در روستاها تقویت مسکن روستایی است، افزود: نمایندگان مجلس مسائل مهم و راهبردی روستاها را در شهرهای خود اعلام کنند.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصاد روستا اولویت مهم مدیریت استان است، گفت: اقتصاد روستا ها باید با برنامه ریزی دقیق متحول شود و دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه روستایی، طرح های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

حسینی پور بیان داشت: کارگروه ویژه ای برای بررسی مشکلات روستاها با محوریت اداره کل روستایی و مشارکت بنیاد مسکن، عضویت نماینده ای از مجمع نمایندگان استان، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: تقویت روستاها به ویژه طرح هادی، مسکن روستایی و اشتغال جوانان و مسائل مرتبط با کشاورزی در این جلسه بررسی شده است و مقرر گردید طی یک ماه آینده به طور عملیاتی مسائل روستاها پیگیری شود.

استاندار  مازندران با اشاره به این که مازندران در سایه همت، تعامل و تلاش شبانه روزی همه ما ساخته و شکوفا می شود، افزود: همه کسانی که مسئولیتی در قبال امور مردم دارند باید در برابر ترک فعل های خود پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه نگاه همه مسئولین در استان این است که مازندران یک استان گردشگری است و باید این مزیت اقتصادی شود، گفت: باید با اقبال سرمایه گذاران بومی در وهله نخست و سرمایه گذارانی که علاقمند به توسعه استان هستند، مازندران را ساخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه