English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی و اقتصادی در مازندران

اخبار شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی و اقتصادی توسط پلیس مقتدر مازندران را در سراسر استان را در بسته خبری زیر بخوانید.

شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی و اقتصادی در مازندران

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محمد زمان شالیکار اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، موفق به شناسائی مخفیگاه توزیع کننده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی بابل تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه متهم شده و پس از کشف 10 کیلوگرم تریاک وی را دستگیر کردند.

وی در پایان به شهروندان گفت: امنیت و سلامت شهروندان از اولویت های مأموریت های پلیسی و دستگاه قضائی بوده و پلیس به عده ای سودجو اجازه نخواهد داد تا امنیت و سلامت شهروندان که ثمره خون هزاران شهید مدافع امنیت است، خدشه دار کنند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 16 فقره سرقت در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا مأموران کلانتری 11 این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 16 فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس110 اطلاع دهند.

 

کشف 5 دستگاه استخراج رمز ارز در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را که در منزل مسکونی خود اقدام به راه اندازی تجهیزات فنی کرده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل متهم 5 دستگاه تجهیزات مربوط به بیت کویین و دستگاه سرور سوئیچ به همراه متعلقات نصب و راه اندازی کشف شد.

وی ارزش تجهیزات مربوطه را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 200 میلیون ریال عنوان کرد و با تأکید بر اینکه پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سوداگر مرگ و کشف 4 کیلو تریاک در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پراید در محورمواصلاتی شهرستان نوشهر، کشف مواد و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جهت کنترل و پایش محور اصلی شهرستان عزیمت که خودروی مذکور را رویت و پس از تعقیب و مراقبت توقیف و جهت بازرسی کامل به پلیس مبارزه مواد مخدر دلالت دادند.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه مأموران پس از بازرسی از خودروی پراید 4 کیلو تریاک کشف کردند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی در پاپان خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با سودان گران مرگ مبارزه کند تا جوانان کشور جمهوری اسلامی ایران از هر گونه آسیبی در امان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه