English

در بسته خبری پلیس مازندران می خوانید:

از دستگیری سارقان و سوداگران مرگ تا توقیف خودروهای حامل چوب قاچاق

از دستگیری سارقان و سوداگران مرگ تا توقیف خودروهای حامل چوب قاچاق توسط پلیس مازندران در مناطق مختلف این استان را در بسته خبری زیر بخوانید.

از دستگیری سارقان و سوداگران مرگ تا توقیف خودروهای حامل چوب قاچاق

دستگیری سارق کابل های مخابراتی در ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح جزئیات این خبر اظها داشت: مأموران کلانتری 14 معلم ساری در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی مشاهده و دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف 300 متر کابل سرقتی از متهم، ادامه داد: متهم در ادامه تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 5 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاعده افراد مشکوک که بی جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می زنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری 6 سارق مزارع و باغات در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 6 سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: متهمان دربازجویی های مأموران انتظامی به 12فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی در پایان از شهروندان خواست اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سریعاً از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

کشف 5 کیلوگرم انواع موادمخدر در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طرح پاکسازی مناطق آلوده و کنترل محور مواصلاتی را به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، خاطرنشان ساخت: مأموران با کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف 2 کیلوگرم تریاک و 3 کیلوگرم حشیش در اجرای این طرح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود، برای پیشگیری از ابتلا آنان به مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو در تنکابن

سرهنگ غلام حسین شعبانی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، مخفیگاه 3 سارق حرفه ای داخل خودرو را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به دستگیری متهمان و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان، خاطرنشان ساخت: سارقان در بازجویی های فنی پلیس به 18 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و نیاز به فوریت‌های پلیسی می توانند از طریق سامانه 110 با پلیس ارتباط برقرار کردند.

 

توقیف 2 وانت نیسان با 3 تن چوب قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام این خبر افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا در محور سوادکوه به 2 دستگاه وانت نیسان مشکوک و آنها را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها مقدار 3 تن چوب قاچاق کشف و 2 نفر دستگیر و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی سوادکوه در پایان خاطرنشان ساخت: شهروندان هشدارها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس 110 در میان بگذارند و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند.

 

کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی بخش انتظامی فریم در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب، گشت‌زنی در محورهای جنگلی و کنترل خودروهای باری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان خبر داد و تصریح کرد: مأموران انتظامی خودروی نیسان را پس از شناسایی متوقف و در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی2 تن انواع چوب های قاچاق را که به صورت غیرمجاز از جنگل های اطراف برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان دستگیری دو قاچاقچی چوب در این اقدام پلیسی، خاطرنشان ساخت: چوب های جنگلی کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

کشف 3 کیلو 560 گرم مواد مخدر در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر فروش مواد افیونی در شهرستان سوادکوه شمالی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری پلیس موادمخدر استان، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی این شهرستان پس از یک سری تحقیقات گسترده، منزل متهم واقع در شیرگاه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از منزل وی بازرسی بعمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی تصریح کرد: مأموران موفق شدند در بازرسی از منزل متهم، مقدار 3 کیلو 560 گرم حشیش کشف و قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به معرفی قاچاقچی به مقام قضائی، از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس قدردانی کرد و گفت: شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های فوری و پلیسی شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه