English

استاندار مازندران در جلسه با نخبگان حوزه پسماند کشور، عنوان کرد:

استفاده از روش های نوین بازیافت پسماند مطابق با زیست بوم مازندران

استاندار مازندران بر استفاده از آخرین روش های نوین بازیافت پسماند صنعتی، خانگی و بیمارستانی مطابق با زیست بوم استان تأکید کرد.

استفاده از روش های نوین بازیافت پسماند مطابق با زیست بوم مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمودحسینی پور با بیان اینکه در جلسه کارگروه بررسی و ساماندهی پسماند استان، تصمیمات خوبی دراین حوزه اتخاذ شد، اظهار داشت: با اجرایی شدن مصوبات این کارگروه بخش عمده ای از مشکل پسماند در استان برطرف می شود.

وی با عنوان اینکه در مقوله پسماند، شیوه های جدیدی در راستای بازیافت زباله توسط شرکت های دانش بنیان ابداع شده است، ادامه داد: اقتصاد نهفته ای در زباله وجود دارد که با استفاده از روش‌های نوین می‌توان آنها را دوباره به چرخه مصرف بازگرداند و از این طریق شاهد صرفه جویی در منابع و کاهش اثرات نامطلوب روی محیط زیست شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروزه شرکت های دانش بنیان با تولید بنزین، گازوئیل و برق از زباله ها سبب جلوگیری از دفن زباله و تمهید دست یابی به توسعه پایدار می شوند.

وی با اشاره به اینکه روش‌های نوین سال‌ها است که در بسیاری از کشورها به حوزه پسماند و مدیریت آن ورود کرده و نتایج مثبتی را نیز در بر داشته، تأکید کرد: آخرین روشهای نوین بازیافت پسماند صنعتی، خانگی و بیمارستانی مطابق با زیست بوم استان طراحی و اجرایی می شود.

به گزارش موج؛ در این جلسه مقرر شد با همکاری شهرداری های آمل و قائمشهر در کوتاه ترین زمان ممکن سازوکارهای این طرح و تعیین زمین برای اجرای طرح مزبور عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه