English

استاندار مازندران:

ملاقات با مردم از سیاست های کلان دولت سیزدهم است

استاندار مازندران با بیان این که هدف اصلی از این ملاقات ها، دیدار چهره به چهره و گوش فرا دادن به درد و دل های مردم و مشکلات آنان است، گفت: ملاقات با مردم از سیاست های کلان دولت سیزدهم است.

ملاقات با مردم از سیاست های کلان دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی پور در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در نوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اگر چه ملاقات ها در شهرستان نوشهر انجام می شود، اما تقریباً مردم از کل استان مراجعه کردند و مسایلشان را مطرح کرد.

وی با اشاره اینکه حضور در بین مردم صرفاً برای حل مسائل به صورت موردی نیست بلکه هدف اصلی از این ملاقات ها؛ دیدار چهره به چهره و گوش فرا دادن به درد دل های مردم و مشکلات آنان است، ادامه داد: مدیران باید از این طریق در متن جامعه قرار بگیرند والا برای این کارها روش های دیگری هم وجود دارد و از این طریق به این مشکلات می توان رسیدگی کرد.

استاندار مازندران با اشاره به این که در حکمرانی اسلامی نباید و قرار نیست فاصله ای بین مردم و مسئولین به وجود بیاید که بعضاً در طول سالهای اخیر شاهد بودیم، ابراز داشت: ملاقات با مردم از سیاست های کلان دولت سیزدهم است و آیت الله رئیسی هم به صورت منظم و مستمر، با مردم دیدار دارند.

وی تأکید کرد: وظیفه ما این است از نزدیک مردم را ملاقات کنیم و درد و دلهای مردم را بشنویم و نظام مسائل گرفتاریهای موجود در بین مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار بدهیم.

حسینی پور با بیان این که مسائل و مشکلات بیشتر مردم در دیدار امروز در حوزه شهرداری ها، اراضی و بیماران خاص بوده که می بایست مورد حمایت جدی قرار بگیرند، گفت: کنار مردم بودن جزء اعتقادات قلبی ما است و هر چقدر بتوانیم مستقیم با مردم در ارتباط باشیم و نظام مسائل اجتماعی را که مردم گریبانگیرش هستند، بهتر بررسی کنیم، آسان تر می توانیم از کار آنان گره گشایی کنیم.

وی با اشاره به این که بنا نیست به عنوان مسئول برای مردم اقدامات مجازی انجام بدهیم، یادآور شد: پیامبران همواره بین مردم بودند و مشکلاتشان را حل می کردند و این مهم در شمار آموزه های دینی ماست.

استاندار مازندران گفت: امیدواریم این ملاقات ها نمایشی نباشد و البته وسائل ارتباط جمعی، رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیما نقش محوری در این راستا دارند و اقدامات خوبی شکل گرفته است و با تدابیری که صدا و سیما صورت داده، ارتباط خوبی بین مردم و مسئولین ایجاد شده است.

به گزارش موج، ملاقات مردمی استاندار مازندران، معاونین استانداری، مدیران ستادی و مدیران دستگاه های اجرایی استان، هفته آتی با مردم شهرستان های تنکابن و رامسر در تنکابن برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه