English

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن:

۱۶ هزار مترمربع اراضی کشاورزی تنکابن به چرخه تولید بازگشت

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز و بازگشت 16 هزار مترمربع زمین کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید خبر داد.

16 هزار مترمربع اراضی کشاورزی تنکابن به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج مازندان، ابراهیم کاویانی اظهار داشت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، احکام قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در قالب دیوارکشی و تفکیک با حضور نماینده دادستان، مدیر و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان تنکابن در بخش خرم آباد این شهرستان به مرحله اجرا درآمد و 16 هزار مترمربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: اجرای دستور تبصره 2 ماده 10 برای 50 قطعه تفکیکی غیرمجاز در خارج از طرح هادی روستای پسکلایه بزرگ به مساحت هزار مترمربع و نیز لشگرک این شهرستان به مساحت 15 هزار متر قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی مغایر قانون است، تصریح کرد: مردم قبل از هرگونه اقدام به تغییر کاربری اراضی خود برای اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‎ های تابعه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه