English

مدیر جهاد کشاورزی بابل اعلام کرد:

قلع و قمع ۴۲۴ تغییر کاربری غیر مجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از اجرای 424 فقره قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی بابل در 6 ماه نخست امسال خبر داد.

قلع و قمع 424 تغییر کاربری غیر مجاز در بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده اظهار داشت: در راستای اجرای ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، نیمه نخست امسال 424 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی شهرستان بابل با همکاری و هماهنگی مؤثر دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی این شهرستان قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: 19 هزار و 464 مترمربع زمین کشاورزی این شهرستان آزادسازی و قابلیت کشاورزی پیدا کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به صدور 34 مورد حکم قضایی قلع و قمع به مساحت 11 هزار و 460 مترمربع در 6 ماه اول امسال، بیان داشت: رأی صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان 168 مورد به مساحت 36 هزار و 649 مترمربع بود.

وی از پاسخگویی به 544 مورد پاسخ به استعلامات دفاتر اسناد رسمی خبر داد و گفت: 27 مورد مجوز صادره از کمیسیون تبصره یک و چهار ماده یک  به مساحت 26 هزارو 780 مترمربع و 171 مورد تشکیل کمیسیون تقویم اراضی به مساحت 88 هزار و 846 متر مربع  و 130 مورد تشکیل پرونده جلوگیری از تغییر کاربری اراضی 81 هزار و 937 مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در 6 ماه نخست سال جاری بود.

علی گل زاده در خاتمه با اشاره به اینکه توسعه و تقویت کشاورزی می تواند به عنوان فعالیت های اقتصادی نقش مؤثری در ارتقاء در آمد و تحقق اهداف توسعه کشاورزی پایدار و امنیت غذایی داشته باشد، افزود: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی این شهرستان به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه