English

نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

امام جمعه جدید چالوس، تابع ولایت و سرباز نظام است

نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امام جمعه جدید چالوس، فردی انقلابی، تابع ولایت و سرباز نظام است.

امام جمعه جدید چالوس، تابع ولایت و سرباز نظام است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام حسنعلی قلعه در مراسم معارفه امام جمعه چالوس اظهار داشت: امام جمعه چالوس تابع ولایت و سرباز نظام است و انسانی انقلابی است.

وی ادامه داد: آقای موسوی تقریباً 1300 نماز جمعه خوانده و 2600 خطبه خوانده است و فردی با تجربه برای شهرستان چالوس انتخاب شده است.

نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: تواضع و فروتنی آقای موسوی از ویژگی های بارز ایشان بوده و در هر جایی که امام جمعه بوده موفق بوده است.

وی گفت: ائمه جمعه محور وحدت هستند و تلاش می کنند بتوانند در جذب حداکثری در نماز جمعه تلاش و در کنار مسئولین باشند.

حجت الاسلام قلعه اظهار داشت: یکی دیگر از تکالیف مهم ائمه جمعه هدایتگری و راهبری فرهنگی، سیاسی، معنوی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی افزود: بر این اساس همه نهادهای فرهنگی و مذهبی و فعالین دینی باید به امام‌جمعه نگاه کنند؛ زیرا امام‌جمعه، امام شهر و منطقه بوده و از جانب ولی امر جامعه اسلامی منصوب شده است.

نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان داشت: البته باید اشکالات و ایرادات به‌ صورت محترمانه بیان شود؛ اما در مجموع لازم است همه فعالان و نهادهای فرهنگی و دینی به انگشت اشاره امام‌جمعه نگاه کنند تا فرهنگ جامعه بالنده‌تر شود.

وی با اشاره به نقش حمایتی ائمه جمعه در مشکلات جامعه و استان و شهرستان، گفت: ائمه جمعه با بسیج مردم و به‌ صورت جهادی به صحنه آمده تا مشکلات حل شود و تاکنون نیز همیشه دوشادوش مسئولان در راستای رفع گرفتاری و مشکلات مردم گام برداشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه