English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

رامسر، پیشرو و پیشقدم در آموزش است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: رامسر یکی از شهرستانهای پیشرو و پیشقدم در آموزش است.

رامسر، پیشرو و پیشقدم در آموزش است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش رامسر اظهار داشت: امروزه بر اساس زیست بوم جدید اولیای دانش‌آموزان، شرکای آموزش و پرورش هستند و سرمایه اجتماعی ما اعتماد خانواده ها است. 

وی با قدردانی از مدیر، معاونان و کارشناسان این مدیریت به جهت اقدامات و پیگیری‌های تعلیم و تربیت در رامسر ادامه داد: کارنامه جذب و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان رامسر بسیار مطلوب است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و رعایت پروتکلهای بهداشتی بر اساس زیست بوم جدید از پیگیری مدیران، مراقبین و ناظرین امتحانات تجلیل کرده و گفت: رامسر یکی از شهرستانهای پیشرو و پیشقدم در آموزش است.

وی درباره فعالیتهای حوزه پرورشی بر تکمیل روند و افتتاح سینما کانون رامسر تأکید کرد و افزود: مستندسازی فعالیتها و دستاوردهای مدیریتی آموزش و پرورش طی هشت سال گذشته و در زیست بوم جدید مورد توجه قرار گیرد.

سعدی پور بیان داشت: استعدادیابی در حوزه‌های آموزشی و پرورشی مورد تأکید ماست و طرح شهاب نمونه‌ای بارز در این جهت است که نیازمند به همبستگی و پیگیری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه