English

تجلیل از فعالان شورای آموزش وپرورش املش

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از فعالان شورای آموزش وپرورش املش تجلیل شد.

تجلیل از فعالان شورای آموزش وپرورش املش

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نادر جهان آرای در  همایش شوراهای اداره آموزش و پرورش املش با اشاره به تاریخچه تأسیس این شورا، آن را گامی بلند در جهت تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و تسهیل در فعالیت های اجرایی دستگاه عظیم آموزش وپرورش عنوان کرد.

وی، با اشاره به اهمیت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش تاکید کرد: این شوراها طی سالها اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و دستاوردهای خوبی را برای آموزش و پرورش داشته است.

 نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شوراهای آموزش و پرورش در تدوین برنامه های آموزشی و پرورشی نقش اساسی و جایگاه قابل توجهی دارند و اگر مشارکت به معنای واقعی و صحیح در جامعه ای محقق شود دیگر هیچ قدرتی از قدرتهای زورگو نمی تواند بر ملتی غلبه کند.

اسد الله عباسی در ادامه، عملکرد این شورا را بیانگر تلاش،‌ همیاری و وحدت نظر و اندیشه مردم و مسئولان در رفع موانع موجود و تسهیل در امور اجرایی آموزش و پرورش دانست.

در پایان ا از اعضای شورای آموزش وپرورش و فعالان این حوزه تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه