English

رئیس هیأت پزشکی ورزشی مازندران خبر داد:

تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ۵۴ هزار ورزشکار مازندرانی

رئیس هیأت پزشکی ورزشی مازندران گفت: در سال گذشته مجموعاً 54 هزار نفر در سال گذشته تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

تحت پوشش بیمه قرار گرفتن 54 هزار ورزشکار مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی در مجمع سالانه هیأت پزشکی ورزشی مازندران ضمن ارائه گزارش سال 99 و تأکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدای سلامت از جمله دکتر غلامعلی معنویان رئیس فقید هیأت پزشکی ورزشی میاندورود اظهار داشت: سال گذشته سال سختی برای ورزش بود اما همکارانم با تلاش مجدانه و با تکیه بر وظایف قانونی در کنار جامعه ورزش استان ایستادند و خدمات ارزنده ای ارائه دادند.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی و تأثیراتش بر ارکان ورزش استان ادامه داد: مجموعاً 54 هزار نفر در سال گذشته تحت پوشش بیمه قرار گرفتند که به ترتیب فوتبال، ورزش همگانی، پرورش اندام و تکواندو بیشترین جامعه آماری را در میان بیمه شدگان ورزشی داشتند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی مازندران سمپاشی، گندزدایی اماکن و کنترل ورزشکاران را ازجمله خدمات هیأت پزشکی ورزشی در سال گذشته دانست و گفت: در مجموع 192 ورزشکار مرد و 32 ورزشکار زن مازندرانی در سال 99 دچار آسیب دیدگی شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

وی برنامه های آموزشی هیأت پزشکی ورزشی بر مبنای وبینار و به صورت مجازی را یکی دیگر از عرصه های خدمت رسانی همکاران این مجموعه دانست و  گفت: در سال 1400، سلامت همگانی، سلامت ورزشکاران و مقابله با ویروس کووید19 را در دستور کار خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه