English

به نویسندگی هنرمند چالوسی؛

«چیران» در مازندران منتشر شد

فیلمنامه «چیران» در قالب کتاب به نویسندگی هنرمند و کارگردان چالوسی چاپ و منتشر شد.

«چیران» در مازندران منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، این کتاب که داستان زندگی زوجی به نام « چیران » و «سهراب» است به صورت فیلمنامه و در قالب کتاب به نویسندگی «مرتضی رمضانی» هنرمند، فیلمساز و کارگردان چالوسی چاپ و منتشر شد.

مرتضی رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج مازندران اظهار داشت: فیلمنامه «چیران» روایتگر زندگی زوجی به نام «چیران» و «سهراب» است که در یکی از روستاهای گیلان، مرد صیاد و زن خانه دار است و با وجود باردار شدن زن و تولد فرزند پسر، اما پدر از کار بیکار شده و بدهکار می شود و بنابراین مادر مجبور به فعالیت و کار کردن در بیرون خانه می شود تا امرار معاش زندگی را فراهم کرده و بدهکاری همسرش را نیز تسویه کند ولی شوهرش با این موضوع مخالفت می کند و این امر باعث می شود که رابطه پنهانی او با دختر جوان همسایه بر ملا شده و... داستان وارد فاز اصلی خود می شود.

چیران

وی ادامه داد: این کتاب را تقدیم به همه مادران سرزمینم ایران می کنم که مثل کوه استوار برای فرزندان خود از جان مایه گذاشتند و خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی عاشقانه محبت ورزیدند.

این هنرمند، فیلمساز و کارگردان جوان چالوسی با اشاره به اینکه تیراژ کتاب «چیران» دو هزار جلد است، گفت: این کتاب در صفحه به نگارش در امده است که ناشر آن مؤسسه آموزشی «کلام مسعود» می باشد و کار تایپ را هم خانم بهاره رضوانی انجام داده است.

وی بیان داشت: «سعید مرادی» از کانون تبلیغاتی «پارسا» در نوشهر کار طراح روی جلد را انجام داده است و ویراستاری نیز بر عهده «مسعود ویسی» بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی