English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد:

برگزاری اردوهای رسانه ای جهت انعکاس عملکرد های با ارزش دستگاه ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برگزاری اردوهای رسانه ای جهت انعکاس عملکرد های با ارزش دستگاه ها از محورهای اساسی در جذب مشارکت عمومی مردم در عرصه‌های مختلف است.

برگزاری اردوهای رسانه ای جهت انعکاس عملکرد های با ارزش دستگاه ها

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس زارع در نشست تبیین و روشنگری نقش رسانه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات که با حضور مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، خانم فرجی معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد، حق شناس مسئول بسیج رسانه استان و خانم کراری مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران برگزار شد اظهار داشت: تولید اخبار امیدآفرین از دستاوردهای انقلاب سنگ بنای اساسی جلب اعتماد عمومی است و موجب آشنایی مردم با عملکرد مستقیم نظام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در عرصه های مجازی و حقیقی می‌توان میزان عملکرد انقلاب را به خوبی برای آحاد مردم به صورت ملموس منعکس کرد، ادامه داد: برگزاری اردوهای رسانه ای جهت انعکاس عملکرد های با ارزش دستگاه ها، شرکت ها و کارگاه های تولیدی و... یکی دیگر از محورهای اساسی در جذب مشارکت عمومی مردم در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز با اشاره به لزوم همت اصحاب رسانه درخصوص اطلاع رسانی دقیق و تحلیل خدمات ارزشمند نظام، گفت: همدلی و وحدت کلمه، عنصر لازم در این برهه از زندگی انقلاب اسلامی ایران است و برای تحقق آن باید مردم را در جریان فعالیت‌های خود قرار دهیم.

عباس مهدوی افزود: ساختارهای اطلاع رسانی باید به روزرسانی شوند و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در بطن عملکرد نظام، به دور از ساختارهای کلیشه‌ای مستقیماً ورود پیدا کنند تا بتوانند گزارش‌های تحلیلی مطلوبی را ارائه دهند.

معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هم با تأکید براینکه اصحاب رسانه اخبار حقیقی و شادی‌آفرین را به جامعه تزریق کنند تا سطح امید در جامعه را افزایش دهند، تصریح کرد: ارتقاء فعالیت‌های رسانه‌ای از روند موجود به سطوح حرفه‌ای تر، می‌تواند موجب تقویت قوای جامعه شود.

همچنین مسئول بسیج رسانه استان نیز در این نشست بیان کرد: تشکیل یک اتاق فکر برای ایجاد روحیه نشاط در مردم ضروری است.

عبدالمهدی حق شناس بر ضرورت پیگیری اصحاب رسانه از روند ارائه خدمات و فعالیت‌ نهادهای مختلف تأکید کرد و افزود: وقتی مردم در جریان عملکرد مثبت دستگاه‌ها قرار بگیرند، بیش از پیش با آنها همراهی خواهند کرد.

عشرت کراری مدیرعامل خانه مطبوعات استان نیز در این نشست اظهار داشت: فشار فکری ویروس کرونا باعث شد تا میزان ارائه خدمات کمتر خودش را نمایان سازد در حالی که می‌توان با ارائه اخبار دقیق‌تر، میزان دغدغه‌مندی دولت در خصوص فعالیت‌های مختلف، خدمات اجتماعی و... آنها را در جریان مستقیم این خدمات قرار داد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی