English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبر داد:

آغاز برگزاری مانورهای جهادی تعمیرات پیشگیرانه در کلاردشت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: نخستین مانور جهادی تعمیرات پیشگیرانه در سال ۱۴۰۰ خورشیدی در توزیع برق غرب مازندران و در شهرستان کلاردشت برگزار شد.

آغاز برگزاری مانورهای جهادی تعمیرات پیشگیرانه در کلاردشت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، کیوان فرح زاد با اشاره به اینکه نخستین مانور جهادی تعمیرات پیشگیرانه در سال ۱۴۰۰ خورشیدی در شهرستان کلاردشت برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه بر روی فرعی لِوَرچال از فیدر فشار متوسط کَلِنو، با حضور هشت اکیپ فنی، یک اکیپ ایمنی و یک اکیپ نظارت بهره برداری در مجموع 22 نفر، با به کارگیری یک دستگاه بالابر و هفت خودروی عملیاتی، در 16 نقطه کاری و به طول تقریبی دو کیلومتر برگزار شد.

وی ادامه داد: عیوب رفع شده در بازدیدهای دوره ای کارشناسان اداره بهره برداری امور یاد شده در زمستان گذشته شناسائی و پروژه تعمیراتی آن با توجه به سخت مسیر بودن منطقه در فصل سرما در نیمه دوم فرودین سال جاری برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران افزود: این پروژه، نخستین پروژه از سلسله مانورهای جهادی برنامه ریزی شده در سال جاری در این شرکت بوده و مقرر است طبق اولویت تعیین شده توسط معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ، پروژه های مشابه پیش از شروع ماه مبارک رمضان، در کلیه امور توزیع برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه