English

محسنی بندپی تاکید کرد:

ضرورت اتمام اقدامات نیمه تمام در جاده چالوس

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به افزایش تردد مسافران در جاده چالوس ضروری است اقدامات نیمه تمام که در جهت افزایش باند جاده در حال انجام است به اتمام برسد.

ضرورت اتمام اقدامات نیمه تمام در جاده چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمدعلی محسنی بند پی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت:  با توجه به مسافر پذیر بودن شهرستانهای نوشهر ، چالوس و کلاردشت نیاز است در تخصیص بودجه در حوزه وزارت راه و شهرسازی نگاه ویژه و ملی به این مناطق شود.

وی ادامه داد:  چهار باند شدن محور مرزن آباد و کلاردشت ، پل ماشلک ، محور مواصلاتی کجور ، روشنایی کمربندی نوشهر  از مهمترین نیازهای ویژه حوزه راه در منطقه می باشد.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با توجه به حضور میلیونی جمعیت شناور در بعضی از ایام سال در شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت و همچنین بافت جمعیتی این منطقه و تردد زیاد بین نقاط شهری و روستایی ، به لحاظ راه در مقایسه با متوسط کشور از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و برخی نقاط و مسیرها چه در حوزه ی شهری و چه روستایی راه بسیاری نامناسبی دارند ، که مکررا شاهد تصادفات در آن نقاط هستیم.

محسنی بند پی اظهار داشت: برای تکمیل بسیاری از پروژه های حوزه ی انتخابیه نیاز به اعتبارات و بودجه کافیست و خواستار مساعدت وزارت راه و شهرسازی در این حوزه ها هستیم.

سخنگوی فراکسیون مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : بسیاری از مسیرهای روستای از روکش آسفالت نامناسبی برخور دارند و برای انجام روکش آسفالت نیازمند قیر می باشند ، تا با روکش مجدد آسفالت مشکلات مربوط در این زمینه برطرف شود.

وی بیان داشت: راه دسترسی شهر نوشهر از کمربندی تقاطع تازه آبادو شهید خیریان ، بحث دریافت زمین از سازمان ملی زمین و مسکن برای کاشت گیاهان دارویی و سرمایه گذاری در این زمینه در شهر کجور ، راه نهرودبار ، مشکلات مرتبط به راه دسترسی شهرک صنعتی مرزن آباد ، محور نوشهر به رویان ، کمربندی چالوس به نوشهر  موضوعاتی بود که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.

محسنب بند پی بیان داشت: خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی در اکثر موارد دستورات لازم جهت پیگیری و بررسی را ارایه دادند و قول دادند سفری به منطقه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه