English

فرماندار سوادکوه خبر داد:

تعطیلی تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری سوادکوه در روز طبیعت

فرماندار شهرستان سوادکوه از تععطیلی تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری این شهرستان برای روز طبیعت خبر داد.

تعطیلی تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری سوادکوه در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عین الله طالبی در این باره اظهار داشت: دستور بسته شدن اماکن گردشگری صادر شده و در راستای جلوگیری از ازدحام جمعیت و قطع زنجیره ویروس کرونا در پارک جوارم و دریاچه شورمست این اماکن تعطیل شدند.

وی ادامه داد: براساس تصمیم ستاد کرونا، روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه، همه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان تعطیل خواهد بود.

فرماندار شهرستان سوادکوه تصریح کرد: پلیس راهور و نیروی انتظامی در اماکن و مناطق طبیعی گردشگری مستقر خواهند شد و در صورت توقف خودرو‌ها در اماکن تفریحی جریمه نقدی خواهند شد.

وی با اشاره به تداوم رفتار‌های عادی انگارانه در جامعه به خصوص مسافران نوروزی، گفت: رنگ کرونایی تعدادی از شهر‌ها تغییر کرده به طوریکه سبب شد ستاد کرونا برای روز‌های  ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه (روز طبیعت) تصمیمات جدیدی اتخاذ و محدودیت‌هایی را برای جلوگیری از حضور مردم در بوستان‌ها و اماکن عمومی اعمال کند.

طالبی تأکید کرد: هرگونه نصب چادر، اتراق مسافر و گردشگر در مناطق گردشگری در دو روز آینده ممنوع است.

وی بیان داشت: گیت‌های ایست و بازرسی در مداخل ورودی روستا‌ها و دهستان‌ها با هماهنگی بخشداران و شوری‌ها و پایگا‌های مقاومت احداث و از ورود مسافران برای روز طبیعت جلوگیری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه