English

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال:

پیگیر وضعیت بازیکنان مصدوم شهرداری نوشهر هستیم/ حادثه بسیار ناراحت کننده ای بود

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه حادثه بسیار تلخی بود و همه ما را دچار حزن و اندوه کرد، گفت: پیگیر وضعیت بازیکنان مصدوم شهرداری نوشهر هستیم.

پیگیر وضعیت بازیکنان مصدوم شهرداری نوشهر هستیم/ حادثه بسیار ناراحت کننده ای بود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر مهرداد سراجی در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت بازیکنان سانحه دیده از ریزش بهمن در جاده کندوان، اظهار داشت: حادثه بسیار تلخی بود و همه ما را دچار حزن و اندوه کرد.

وی ادامه داد: از همان ساعات اولیه که خبر وقوع این حادثه را دریافت کردم بلافاصله پیگیر امور مربوط به امداد و نجات و انتقال مصدومان این حادثه شدم ولی در این بین متأسفانه یکی از بازیکنان جوان و ارزنده تیم فوتبال شهرداری نوشهر به نام علی ناصریان در همان صحنه حادثه جان خود را از دست داد و جامعه ورزش کشور به ویژه فوتبالدوستان بسیار اندوهناک شدند و از همین جا این ضایعه را به خانواده این عزیز از دست رفته و فوتبالدوستان تسلیت می گویم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه خوشبختانه حال جسمانی همه بازیکنان به جز سه نفر که دچار مصدومیت جدی شده بودند، مساعد است، تصریح کرد: سه بازیکن مصدوم به نام های «میثم حسینی»، «حمید سماعی» و «کیهان متاجی» در بیمارستان شهید مدنی کرج بستری شدند که «کیهان متاجی» نیز امروز از بیمارستان مرخص شد و روند مداوای دو نفر دیگر همچنان ادامه دارد و در صورت تشخیص پزشکان اگر نیاز به درمان های بیشتری بود این کار با هماهنگی خانواده های این بازیکنان انجام خواهد شد.

دکتر سراجی بیان کرد: بازیکنانی که مصدومیت جزئی داشتند به صورت سرپایی درمان شدند و طبق هماهنگی که صورت گرفت به مجتمع رفاهی میلاد متعلق به شهرداری کرج انتقال داده شدند.

وی تأکید کرد: آنچه اکنون بسیار مهم است وضعیت روحی بازیکنان است که باید هر چه زودتر به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند تا روحیه آنها بازیابی شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از همه کسانی که پیگیر وضعیت بازیکنان حادثه دیده از سقوط بهمن و برای نجات و انتقال و درمان آنها تلاش کردند، تصریح کرد: تا آخر در کنار بازیکنان مصدوم بستری شده در بیمارستان شهید مدنی کرج خواهیم بود و امیدواریم هر چه زودتر روند درمانی این فوتبالیستهای خوب و جوان کشورمان نیز با موفقیت کامل طی شود و ضمن بازگشت به آغوش گرم خانواده های خودشان، به زودی شاهد حضورشان در تمرینات تیم و در مسابقات فوتبال باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی