English

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران خبر داد:

پرداخت بیش از ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان مازندرانی

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: ۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ناصر اسکندری اظهار داشت: ۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به هفت هزار و ۱۳۳ مددجو و نیازمند، از ابتدای امسال تاکنون در استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: پرداخت این تسهیلات در بخش‌های اشتغال، ودیعه مسکن، وام ساخت و خرید مسکن، کارگشایی و وام دانشجویی بوده است.

اسکندری با بیان اینکه تا پرداخت تسهیلات پنج میلیون تومانی برای نیازمندان، هیچ کارمزدی دریافت نمی‌شود، تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات بیش از پنج میلیون تومان برای یک مرحله سه درصد کارمزد دریافت می‌شود و این صندوق دارای دو نوع حساب قرض الحسنه، حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: در حساب وجوه اداره شده، با سپرده گذاری خیران در این حساب می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد و تاکنون خیران بیش از یک میلیارد تومان در این حساب، سرمایه گذاری کردند و از همین محل به نیازمندان وام پرداخت شد و همچنان نیز در حال پرداخت است.

اسکندری با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست استان گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، برای پاسخگویی به متقاضیان و مددجویان مازندرانی در نوبت دریافت وام قرض الحسنه، زمینه خدمت‌رسانی بهتر به آنان را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی