English

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر:

آینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خیلی روشن است

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت: آینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خیلی روشن است و ما در منطقه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

آینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خیلی روشن است

به گزارش موج مازندران، دریادار دوم کریم مصدری در این دیدار که از سوی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نوشهر و به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) این شهرستان صورت گرفت، ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نوشهر و هیئت همراه و تبریک هفته بسیج گفت: ما الحاق ناو اقیانوس‌پیما به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فال نیک گرفته و خوشحال هستیم.

وی ادامه داد: آینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خیلی روشن است و ما در منطقه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

فرمانده دانشگاه دریایی نوشهر

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده نه چندان دور با توجه به ساخت تجهیزاتی مدرن و با تکنولوژی روز که به دستان متخصصان داخلی و متکی به خداوند متعال ساخته شده است، کاملا متحول می‌شود.

وی گفت: در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال این نیستیم که در خلیج فارس و اقیانوس هند حضور داشته باشیم، بلکه هر جا که در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران باشد، حضور خواهیم داشت.

به گزارش موج مازندران؛ فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نوشهر در این دیدار حماسه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتم آذر را به امیر دریادار دوم کریم مصدری فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر تبریک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی