English

هم‌زمان با روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

دریادلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر خون اهدا کردند

هم‌زمان با ۷ آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپید جامگان دانشگاه علوم دریایی نوشهر امام خمینی (ره) در امری خدا پسندانه اقدام به اهداء خون کردند.

دریادلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر خون اهدا کردند

به گزارش موج مازندران، به مناسبت فرارسیدن ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹و اعمال محدودیت تردد، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ذخایر خونی در مراکز درمانی استان‌ها و تسریع در روند کمک به درمان بیماران کرونایی، تالاسمی، سرطانی، کبدی و پیوندی، کارکنان دانشگاه علوم دریایی نوشهر در امری خدا پسندانه اقدام به اهداء خون کردند.

اهداء خون دانشگاه دریایی نوشهر

ناخدایکم جعفر صابری با اشاره به اینکه اهداء خون، نوعی ایثار و از خودگذشتگی است، اظهار داشت: کسانی که به اهداء خون اقدام می‌کنند در حقیقت جان انسانی را نجات داده‌اند و کارکنان خدوم این دانشگاه با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به مانند ایثارگری‌های  8 سال دفاع مقدس به کمک هم‌وطنان نیازمند شتافته‌اند.

اهداء خون دانشگاه دریایی نوشهر

وی ادامه داد: اهداء خون همچنین می‌تواند در کشف بیماری های نهفته در اهداء کنندگان خون کاملاً مؤثر باشد و هر فرد سالم  می‌تواند در سال تا 4 بار با فاصله هشت هفته خون اهدا کند و با این اهداء نه تنها سلامتی خود را به مخاطره نمی اندازد بلکه ضمن کمک به سلامتی خود، نجات‌بخش زندگی دیگری نیز خواهد شد.

رئیس بهداری دانشگاه علوم دریایی نوشهر خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مبادی ذی‌ربط در امور انتقال خون، فرآورده‌های مورد نیاز خونی با رعایت کامل موازین، پروتکل‌های بهداشتی، انجام مشاوره و آزمایشات غربالگری در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می‌شود که این امر موجب افزایش ضریب امنیت و سلامت اهدا کنندگان و اهدا شوندگان می‌شود.

اهداء خون دانشگاه دریایی نوشهر

به گزارش موج؛ کارکنان و خانواده‌های دانشگاه علوم دریایی نوشهر همه ساله تلاش و مشارکت گسترده‌ای برای اهداء زندگی به هموطنان خود داشته‌اند و این اقدام خیرخواهانه با هدف نهادینه شدن فرهنگ اهداء خون و روحیه همیاری در بین کارکنان و خانواده‌ها انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه