English

شهردار چالوس خبر داد:

ساماندهی مرکز دفن زباله شهر چالوس با نظارت محیط زیست

شهردار چالوس گفت: با نظارت محیط زیست شهرستان چالوس مرکز دفن زباله در حال ساماندهی اساسی است و ۵ هکتار زمین اضافه ساماندهی و نهال‌کاری و تحویل منابع طبیعی گردید.

ساماندهی مرکز دفن زباله شهر چالوس با نظارت محیط زیست

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، جعفر ردایی اظهار داشت:  برنامه کنترل شیرابه تهیه و در حال پیگیری اخذ اعتبار هستیم و رئیس  محیط زیست شهرستان چالوس که زمینه تعامل سازنده در زمینه ساماندهی زیست محیطی مرکز دفن و مختومه شدن پرونده قضایی چندین ساله داشته اند تشکر میکنم.

وی ادامه داد:  متمم ۱۲۰ میلیارد تومانی با ۱۰۰ عنوان پروژه عمرانی بلند، میان و کوتاه مدت در راستای استراتژی ۴ ساله شورای شهر پس از تصویب اجرایی خواهد شد.

ردایی بیان داشت: ۷۴ میلیارد تومان اعتبار عمرانی قابل تحقق پس از سالها بودجه عمرانی شهر چالوس از ۶۰ درصد بودجه بالاتر رفته است

شهردار چالوس اذعان داشت: سرانه یک میلیون تومان هزینه عمرانی برای هر شهروند در طول یکسال ما را در ابتدای مسیر توسعه همه جانبه شهر قرار داده است.

وی گفت:  با تشکیل سازمان پسماند استان، پروژه بیوگاز به صورت استانی در حال پیگیری می‌باشد و نماینده شرکت سوئدی همکاری و همراهی زیادی برای جلوگیری از طرح دعوی حقوقی در دیوان لاهه داشته است.

شهردار چالوس اذعان داشت: مشکلات هتل کوشال قابل حل و فصل است‌ و این پرونده یکی از مهمترین چالش‌های شهرداری در یک دهه اخیر بوده و خسارات ناشی از اجرای رای قضایی جبران ناپذیر خواهد بود که تلاش فرماندار چالوس در راستای جلوگیری از خسارت ستودنی است و در بازدیدی که با نماینده  مجلس  و اعضای شورای شهر داشته ایم، روزنه‌هایی برای رفع  نهایی مشکل از طریق سازمان هواپیمایی و مقام وزارت راه و شهرسازی بوجود آمده است.

ردایی بیان داشت:  پروژه بام چالوس کلیه بدهی‌های خود را پرداخت نموده و گواهی عدم خلاف اخذ کرده است و اختلاف شهرداری و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال نیز  پس از سالها حل و فصل گردید و شرکت اعلام آمادگی نموده پروژه‌های جدیدی در شهر چالوس اجرا نماید.

وی تاکید کرد:  ایستگاه سی‌ان‌جی، پارکینگ آرامستان، ساختمان ایستگاه دوم آتش‌نشانی، ساختمان پایش تصویری و قسمتی از آرامستان که با رای قطعی قضایی از ید شهرداری خارج گردیده بود با پیگیری و توافق در تملک شهرداری قرار گرفت و لایحه آن به شورا ارسال گردید.

ردایی بیان داشت:  آرامستان یوسف رضا که به شکل هیات امنایی اداره می‌شود، ظرفیت آن در حال تکمیل شدن است و چند نقطه برای ایجاد آرامستان در نظر گرفته شده و در حال پیگیری هستیم.

شهردار چالوس بیان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تعداد ۱۹۴ نفر فوتی غسل و کفن شده و تعداد ۵۰ نفر دفن مابقی به سایر آرامستان‌ها انتقال یافته اند.

وی در پایان گفت:  موفقیت های حاصله نتیجه اعتماد شهروندان، تلاش و همدلی کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر و تعامل مسئولین شهرستان چالوس بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه