English

معاون استاندار مازندران:

کارخانه زباله سوز نوشهر و تنکابن آماده بهره برداری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اجرای سه کارخانه زباله‌سوز در استان گفت: زباله‌سوز نوشهر و تنکابن آماده بهره‌برداری است.

کارخانه زباله سوز نوشهر و تنکابن آماده بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران  مهدی رازجویان در نشست مدیریت پسماند استان درباره آخرین وضعیت کارخانه‌های زباله سوز استان اظهار داشت : دو کارخانه زباله سوز نوشهر و تنکابن در مرحله بهره برداری هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل کارخانه‌های زباله سوز در استان تسریع شده است، افزود: روند ساخت کارخانه زباله سوز ساری نیز شتاب گرفته است.

رازجویان با اظهار اینکه با تکمیل کارخانه‌های زباله، مشکل دیرینه پسماند استان برطرف می‌شود، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و بخش خصوصی برای مدیریت پسماند در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه کارخانه زباله سوز نوشهر به زودی با حضور یک مقام ملی بهره برداری می‌شود، گفت: مسئله تفکیک پسماند از مبدا نیز باید مورد توجه شهروندان و متولیان امر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران به محدودیت‌های جدید کرونایی در استان اشاره و اضافه کرد: شهرداران و دهیاران باید ضدعفونی کردن معابر و پاکسازی محیط را به صورت خودجوش در دستور کار قرار دهند.

وی نظارت و پایش بر ناوگان عمومی و ضدعفونی کردن تاکسی‌ها و خودورهای حمل و نقل شهری را در کاهش انتقال و شیوع بیماری مهم برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه