English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبر داد:

اجرای نهمین رزمایش تست آماده به کاری مولدهای اضطراری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت:همزمان با سراسر کشور، رزمایش تست آماده به کاری مولدهای اضطراری در پنج نقطه از مراکز حساس و حیاتی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران برگزار شد.

اجرای نهمین رزمایش تست آماده به کاری مولدهای اضطراری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، کیوان فرح زاد اظهار داشت: اجرای رزمایش تست آماده به کاری مولدهای اضطراری مراکز حساس و حیاتی شرکت و وارد مدار شدن ژنراتورها بلافاصله بعد از اعمال خاموشی، نشان از آمادگی کامل همکاران در مواقع بحران است.

وی ادامه داد: اجرای بیش از ٩٠ مانورجهادی با سناریوی از پیش تعیین شده از آبان ماه سال پیش تاکنون در رفع نقاط آسیب پذیر منطقه موثر بوده و بر این توانمندی افزوده است تا بتوانیم برق پایدار به مشترکین ارایه کنیم.

وی از دیگر فعالیتهای مهم انجام شده در این زمینه را تدوین سناریو در قالب کتابچه برای خروجی های ٢٠ کیلوولت ، اجرای بیش از ٤٦٠ کیلومتر تبدیل سیم به کابل و تجهیز کارگاه تعمیرات تجهیزات برق در شهرستان نور با هدف اجرای اقتصاد مقاومتی ، اعلام کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران  نیز در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در زمینه پدافند غیرعامل در سطح استان اظهار داشت:اجرای این رزمایش و آماده به کاری نقاط مانوری امروز نشان دهنده اهمیتی است که این شرکت به نهادینه کردن پدافند غیرعامل داشته است.

بخشی ادامه داد : انجام همین فعالیتها و و دارا بودن این توانمندی ها این شرکت را به عنوان  یکی از دستگاه های اجرایی برتر استان مازندران در حوزه پدافند غیرعامل معرفی کرده  است.

گفتنی است در پایان این مراسم لوح تقدیر دستگاه برتر استان در حوزه پدافند غیر عامل توسط بخشی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مازندران به فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه