English

معاون استاندار مازندران:

شهروندان کرونا را باید جدی بگیرند

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران، از کم شدن حساسیت‌های عمومی جامعه نسبت به افزایش وشیوع دوباره بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: شهروندان باید کرونا را جدی بگیرند.

شهروندان کرونا را باید جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسین حسن نژاد در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان آمل اظهار داشت: البته نباید تشویق وترس عمومی درباره افزایش بی سابقه شیوع دوباره بیماری کرونا در بین مردم ایجاد کرد، اما نباید از واقعیت‌های جامعه نیز غافل شد.

وی ادامه داد: اکنون به طور جدی این ضرورت احساس می‌شود که یک بار دیگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را با حساسیت‌های بیشتری در خانه، محل کار و محیط‌های عمومی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا داشته باشیم.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران ادامه داد: اکنون همه کشور درگیر این بیماری هستیم و زندگی روزمره همه شهروندان را تحت تأثیرقرار داده است.

حسن نژاد در بخش دیگری با بیان اینکه امروز مردم نیازمند به درک هستند و نیازمند به این هستند که به درکشان از سوی مسئولان احترام گذاشته شود، گفت: این مهم باید از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک دغدغه جدی و قابل پیگیری از سوی مسئولان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه