English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

تجلیل از ۲۰ نخبه قرآنی مازندرانی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از ۲۰ دانش آموز نخبه قرآنی مازندرانی که در سی و هشتمین مسابقات قرآن و عترت کشور حائز رتبه شدند، تجلیل شد.

تجلیل از ۲۰ نخبه قرآنی مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علیرضا سعدی پور  در آیین تجلیل از نخبگان قرآنی دانش‌آموزی که امروز در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد اظهار داشت: ۲۰دانش آموز نخبه قرآنی استان در سی و هشتمین مسابقات قرآن و عترت کشور حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی ادامه داد: این رتبه‌ها در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، حفظ و قرائت است.

سعدی پور با اشاره به اینکه از دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم نگاهشان به آموزش و‌پرورش یک نگاه مولد باشد، گفت: از علاقمندان به حوزه تعلیم و تربیت تقاضا داریم برای جریان‌سازی در منشور قرآن، عترت و نماز به عنوان رسالت همگانی ما را یاری کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران با بیان اینکه فصل جدیدی از برنامه‌های قرآنی در زیست‌بوم جدید آغاز خواهد شد، گفت: امروز از نرم‌افزار محراب که آموزش عملی نماز است و پوستر سی ونهمین دوره مسابقات قرآنی رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات آموزش و پرورش در زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی گفت: اینکه یک دانش آموزی نخبه قرآنی شود خیلی خوب است، اما مهم‌تر از آن این است که قرآنی بماند.

آیت الله محمدی لائینی افزود: صدا و سیما در زمینه برنامه‌های قرآنی خوش درخشید و همچنان بر این مهم پافشاری می‌کنند که شایسته قدردانی و تشکر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید در جامعه ظرفیت‌هایی برای استفاده از استعداد‌های قرآنی ایجاد شود، گفت: این امر باعث زایش معنوی در جامعه می‌شود که نتایج آن را در نسل چهارم و پنجم انقلاب دیده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه