English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

نام نویسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: ثبت نام نوآموزان دوره پیش دبستانی و دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود.

نام نویسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علیرضا سعدی پور  اظهار داشت : والدین دانش آموزان می توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به نزدیکترین مدارس محل جغرافیایی محل سکونت خود مراجعه و برای نامنویسی د انش آموز پایه اولی اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نامنویسی دانش آموزان پایه های هفتم و دهم نیز از اول تیر آغاز می شود خاطرنشان کرد: ثبت نام میان پایه ها هم بدون حضور دانش آموزان و اولیا در همان مدارس انجام خواهد شد.

سعدی پور همچنین به نامنویسی دانش آموزان مدارس شاهد از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد) به نشانی www.sanad.medu.ir اشاره کردو گفت: زمان نامنویسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول تا 17 خرداد، پایه هفتم ،متوسطه اول، از اول تا 14 تیر و پایه دهم متوسطه دوم نیز 5 تا 21 تیر تعیین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان داشت : نامنویسی دانش آموزان در مدارس خاص مانند سمپاد، هم پس از آزمون 19 تیر ، برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم و دهم ، صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه