English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران اعلام کرد:

پنج هزار پروژه نیمه کاره در مازندران

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به وجود پنج هزار پروژه نیمه کاره در استان، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها را هفت هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

پنج هزار پروژه نیمه کاره در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، نورمفید غلامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران با اشاره به وجود پنج هزار پروژه نیمه کاره در استان، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها را هفت هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سهم مازندران از جمعیت کشور چهار درصد و از تولید ناخالص ملی ۳.۶ درصد است.

وی با بیان اینکه در حوزه شاخص‌های زیرساختی در برخی از حوزه‌ها تلاش‌های خوبی صورت گرفته است، گفت: مهار آب‌های سطحی استان به ۱۷ درصد رسیده است و از نظر دفع فاضلاب نسبت به میانگین کشوری عقب ماندگی داریم.

سعادتی رییس مجمع نمایندگان استان مازندران از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از نمایندگان برای رصد مسائل استانی خبر داد و گفت: کارگروه ویژه ای با حضور نمایندگان مردم استان از جمله بابایی، فرزانه، علیپور و باقرزاده (ساری، قائم شهر، نور و بابلسر) برای توسعه و جهش تولید در استان تشکیل شده و مسائل استان را دسته بندی می‌کند تا در بودجه ۱۴۰۰ گنجانده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه