English

معاون هماهنگ کننده دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر:

نیروی دریایی در تولید زیرسطحی و یگان‌های سطحی به خودکفایی رسید

معاون هماهنگ کننده دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر گفت: نیروی دریایی پس از انقلاب اسلامی با دریافت تدابیر، شروع به ساخت شناورهای مختلف و توجه به زیرسطحی‌ها کرد که به لطف خدا توانستیم در تولید و ساخت زیرسطحی و یگان‌های سطحی به خودکفایی برسیم .

نیروی دریایی در تولید زیرسطحی و یگان‌های سطحی به خودکفایی رسید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، ناخدایکم عرشه احسان نصیری در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: در حال ساخت شناورهای سنگین هستیم تا مأموریت‌های خود را به نحو مطلوبی انجام دهیم و در این راستا نیز خودکفا شدیم و یگا‌‌ن‌های توانمند با تجهیزات هوشمند که می‌تواند برای کشور قدرت بازدارندگی بسیاری ایجاد کند و متضمن امنیت کشور خواهد بود.

وی ادامه داد:  در روز ارتش امسال به دلیل بحران کرونا رژه سلامت برگزار می شود و امکانات بهداشتی و سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نصیری اذعان داشت:  با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور  تصمیم گرفته شد در روز ارتش سالجاری امکانات بهداشتی و سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: شهرهایی که به امکانات ارتش جمهوری اسلامی ایران نیاز داشتند از آن بهره‌مند شدند که مهم‌ترین آن بیمارستان 2 هزار تختخوابی بود که با توجه به پیشگامی ارتش چیز عجیب و غریبی هم نبود از این آزمون کشور و ارتش سربلند بیرون بیایند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه علوم دریایی امام نوشهر تصریح کرد: دانشگاه علوم دریایی نوشهر به عنوان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران از روز نخست برگزاری جلسات مقابله با ویروس کرونا که با حضور فرماندهی این دانشگاه در ساری برگزار شد امکانات پزشکی و درمانگاهی این دانشگاه پای کار آمد و از تجهیزات آمبولانس و ضدعفونی دانشگاه استفاده شد.

این مسؤول بیان کرد: دانشگاه دریایی نوشهر در راستای پشتیبانی از نقاهت‌گاه ایجاد شده در منطقه سیترا نوشهر همکاری خیلی نزدیک و تنگاتنگی با شهرستان داشت و در صورت نیازمندی‌های بعدی استانداری یا فرمانداری حتماً انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه