English

مسئول قرارگاه جهادی موسی بن جعفر(ع) چالوس:

اصول شرعی اموات مبتلا به کرونا در چالوس رعایت می شود

مسئول قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع) شهرستان چالوس گفت: از 10 فروردین 99 و پیرو دستور نماینده ولی فقیه در استان مازندران اصول شرعی اموات مبتلا به کرونا در چالوس رعایت می شود.

اصول شرعی اموات مبتلا به کرونا در چالوس رعایت می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت الاسلام محمد حسن اسفندیاری اظهار داشت: در آغاز بحران کرونا یکی از مصوبات مهم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان چالوس بحث تجهیز و تدوین اموات مبتلا به کرونا بود که به صورت تیمم و با نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس انجام می شد.

وی ادامه داد: بر اساس دستور نماینده ولی فقیه در استان مازندران از 10 فروردین فعالیت قرارگاه جهادی موسی بن جعفر در شهرستان چالوس آغاز و اصول شرعی اموات رعایت و افراد غسل داده و نماز خوانده می شود.

اسفندیاری تاکید کرد: تمام مراحل تدفین اموات مبتلا به کرونا با نظارت شبکه بهداشت و درمان انجام می شود و خانواده ها از بابت رعایت اصول شرعی در تدفین اموات کرونایی نگرانی نداشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان چالوس نیز گفت: از اعضای قرارگاه جهادی موسی بن جعفر(ع) شهرستان چالوس که در تدفین اموات مبتلا به کرونا فعالیت می کنند تشکر می کنم.

سرهنگ عابدین داغمه چی اظهار داشت: از 10 فرودین تمام اصول شرعی در تدفین اموات کرونایی در شهرستان چالوس انجام می شود و خانواده ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه